Twee nieuwe Sezoensbieren, effe anders!

Brouwerij Martens herlanceert zijn iconisch merk Sezoens met een stevig offensief met twee nieuwe bieren en een zomercampagne vol muziek. Vanaf vandaag brengt Brouwerij Martens twee eigenzinnige bieren op de markt: Sezoens Original en Sezoens Aparta, een buitengewone blonde en een waanzinnig witbier. Deze twee Sezoensvarianten zijn de start van een volledig nieuw gamma dat inspeelt op de moderne bierdrinker die op zoek gaat naar speciale bieren vol smaak maar zonder een overdaad aan alcohol. Effe anders dus. Ook de lanceringscampagne zal effe anders zijn met héél veel muziek. Café-terrasconcerten én tuinconcerten met je eigen bubbel in de achtertuin van de brouwerij. Uiteraard volgens de nieuwe regels van de social distancing kunst. Een optimistisch signaal!

Nog effe wat anders lezen...

Sezoens en Maxim Willems van Café Café verlengen het festivalseizoen.

De brouwers aan het woord

The making-of

Geen mout, geen bier, geen Sezoens!